Website HS 1.jpg Website HS 10.jpg Website HS 15.jpg Website HS 2.jpg Website HS 3.jpg Website HS 5.jpg Website HS 8.jpg
ZAALHOCKEY Nov
4

WIE - O - WIE ?

Nieuws afbeelding
Wie vind zaalhockey een te gek hockeyspel ???
Wie vind de winterstop ZONDER zaalhockey veeeel te lang ???
Wie wil zijn hockeytechniek en conditie verbeteren in de wintermaanden ?!
Wie krijgt er een kick van het zien van het enthousiasme en de rode hoofden van 400 zaalhockeyleden tijdens een goede partij zaalhockey ….!
Wie houd er van organiseren in de vorm van doelmatig regelen zonder veel vergaderen ???
Wie vind het leuk om een paar ( herfst/winter) maanden per jaar iets te doen voor de club ?
Wie heeft er niet zo heel veel tijd maar wil net wat uurtjes zinvol invullen en inzetten voor zaalhockey binnen Hockey-geldrop ?

Heb je niet al deze kwaliteiten maar voel je je geroepen met ons samen deze tak van sport binnen Hockey geldrop ook voor de komende jaren te garanderen dan komen we graag met je in contact.

Wij zouden graag 4 a 5 mensen gedurende dit zaalhockeyseizoen wegwijs en enthousiast maken voor de organisatie van zaalhockey. Wij willen volgend jaar het stokje overdragen aan nieuwe mensen met nieuwe ideeën en met passie voor het spelletje ZAALHOCKEY !!!

Daarvoor zoeken we JOU ! Meld je aan via [email protected]

Het seizoen is voor ons nu al in volle gang.

Het zou te gek zijn als je eens mee komt luisteren en kijken bij onze supergezellige commissie.

De Zaalhockeycommissie
Tom Veldhuizen, Harald van Boxtel, Karin van de Elshout, Annemie de Bruin en Ingrid Stevenaar
 

Profielen:

1. Wedstrijdsecretaris
Is verantwoordelijk voor:
- verwerken van de teams in LISA
- verwerken van de wedstrijdformulier
- contact met de Bond ivm verschuiven van wedstrijden
- verzorgen wedstrijdformulieren (liggen altijd klaar in de zalen)
- registratie kampioenen
 
Belasting in voorbereiding 2 à 3 vergaderen, teamactivering 3 uur, tijdens de 3 maanden competitie 4 uur per week.
 
2. Zaalhockeycommissaris
Is verantwoordelijk voor:
- contacten met de Gemeente
- contacten met de Bond
- huur van de sporthallen en inplannen uren
- contact met Sporthalbeheerders
- verzorging materialen zaalhockey
- organisatie voorlichtingsavond
- organisatie afsluitingsavond
- opvangen/ coördineren klachten
- algemene aansturing commissie

Belasting in voorbereiding 2 à 3 vergaderen, en een aantal weken in juni – juli – augustus – september; 2 uur per week, tijdens de 3 maanden competitie 2 uur per week.

3. Trainingscoördinator
Is verantwoordelijk voor:
- contacten met de trainers
- indeling van de trainingsuren voor de teams
- begeleiden van de trainingen
- opvangen van klachten over de training

Belasting in voorbereiding 2 à 3 vergaderen, tijdens de 3 maanden competitie 2 à 3 uur per week.

4. Scheidsrechterscoördinator
Is verantwoordelijk voor:
- contacten met de scheidsrechters
- indeling van de scheidsrechters voor de zaalwedstrijden
- begeleiden van de scheidsrechters indien nodig
- opvangen van klachten over het fluiten
 
Belasting in voorbereiding 2 à 3 vergaderen, wedstrijdindeling 4 uur, tijdens de 3 maanden competitie 2 uur per week.
 
5. PR coördinator / algemeen lid
Is verantwoordelijk voor:
- samenstellen coachmappen
- instructie zaalwacht en coaches
- promoten van de zaalhockey binnen de club
- overige ondersteunende zaken

Belasting in voorbereiding 2 à 3 vergaderen, tijdens de 3 maanden competitie max 2 uur per week.